از سوی بانک مرکزی اعلام شد:

چگونگی رفع مغایرت خریدهای الکترونیک

 مــــــرکز «عملیات‌ شاپرک»؛ آماده ارائه اطلاعات لازم و رفع  مشکلات احتمـالی هموطنان عزیز در زمینه خــرید با دستگاه های کارت خوان است.
به گزارش روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری‌ اسلامی ایران، هموطنان عزیز می‌توانند در‌ صورت بروز مشکل در زمینه خرید با دستگاه های کارت‌خوان، در گام اول موضوع را از شرکت ارائه دهنده خدمات بانکداری الکترونیک PSP - که‌ شماره تماس آنها‌ در ذیل برگه رسید خریدار درج شده است- پیگیری نمایند.
در صورت عدم رفع مشکل ، این افراد می‌توانند ضمن تماس با مرکز «عملیات شاپرک» به شماره 4-22926402 و ارائه اطلاعات لازم ، نسبت به رفع مشکل خود اقدام نمايند.

تعداد بازديدها:   5,221