روابط عمومی بانک مرکزی اعلام کرد؛

ارایه خدمات بانکی روی برنامه های موبایلی و وب سايت های اینترنتی کماکان میسر است

ارایه خدمات بانکی روی برنامه های موبایلی و وب سايت های اینترنتی کماکان میسر است
خبر منتشر شده در فضای مجازی باعنوان «ممنوعیت ارایه خدمات بانکی در نرم افزارهای موبایل بانک» صحت نداشته و بخشنامه های مرتبط با این موضوع بر احراز هویت کامل و قوی مشتری به هنگام دریافت این خدمات تاکید داشته و دارند. 

به گزارش روابط عمومي بانك مركزي ضمن تكذيب برخي اخبار و شايعات مورد اشاره در فضاي مجازي، به اطلاع هموطنان عزيز مي رساند با توجه به لزوم اهمیت نگهداری و حفاظت از اطلاعات محرمانه مشتریان و جلوگیری از سوء استفاده از این امکانات برای دسترسی غیرمجاز و یا فعالیتهای مشکوک به پولشویی، سنجش اصالت و هویت کاربر، خصوصا در فضای مجازی همواره مد نظر این بانک بوده و با توجه به دامنه وسیع فناوری های مورد استفاده، بانک مرکزی با همکاری بانکها بر دو عامل امنیت و سلامت خدمات بانکی به عنوان شرط لازم ارایه آنها تاکید دارد. 

بدیهی است هیچکس نباید به بهانه سهولت و دسترس پذیری بیشتر، اطلاعات مشتریان را با مخاطره روبرو کرده یا محملی برای فعالیت های مشکوک ایجاد کند.
تعداد بازديدها:   3,132