۶ تير ۱۳۹۱
در راستای طرحتکریم ارباب رجوع، فراهم ساختن بسترهای نوین ارتباطی و برقراری ارتباط سریعتر با مسئولین، از این پس هموطنان عزیز میتوانند دیدگاههای خود را از طریق « سامانه ارتباط مردمی» با بانک مرکزی در میان نهند.
روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: به منظور خدمترسانی بهینـه به قشرهای مختلف مردمی و تلاش در جهت استقرار دولت الکترونیک، « سامانه ارتباط مردمی» در وبسایت بانک مرکزی راهاندازی شده و به صورت شبانهروزی آماده دریافت نظرات، انتقادها و پیشنهادهای مردمی است.
گفتنی است تا چندی پیش نظرات ، انتقادات و شکایات مردمـی از طـریق« تلفن پیام گیر» اداره روابط عمومی به شماره 29954855 و پستهـای الکترونیک سهگانه: Governor@cbi.ir، G.SecDebt@cbi.ir ، Ertebatat@cbi.ir دریافـت میشد و لـذا برای انسجام و سهولت در ارسال و دریافت پیام، سامانه یادشده را در وبسایت بانک مرکزی(بخش"تماس با ما"- زیربخش" ارتباط مردمی") طراحی و راهاندازی نموده است.
راهاندازی این سامانه، ضمن تسهیل فرآیند دریافت و پاسخگویی درخواستهای مردمی،گام ارزشمندی در جهت پیشبرد اهداف سازمانی و خدمترسانی عالیه به مردم این مرز و بوم به شمار میرود .