انتقال الکترونیکی وجه از پایانه‌های مجاز همانند سابق صورت می گیرد

خرید با کارت خوان‌های فروشگاهی با تاخیر مواجه نیست

هیچ گونه اختلالی در‌ فرآیند انتقال وجه کارت به کارت از طریق پایانه‌های مجاز بانکداری الکترونیک رخ نداده و این کار، مطابق روال سابق صورت می گیرد .
به گزارش روابط عمومی بانک جمهوری اسلامی ایران، با اشاره به شایعات مطرح شده در برخی از خبرگزاریها و سایت های خبری به اطلاع می رساند که حواله‌های انتقال وجه کارت به کارت از طریق تمامی پایانه‌های مجاز شامل خودپردازها ،‌ شعب بانکها و اینترنت بانکها مطابق روال سابق به انجام می‌رسد و هیچگونه تاخیری در انتقال وجه مشاهده نشده است و دارندگان کارت‌های بانکی می توانند همانند گذشته با مراجعه به پایانه های فوق، وجه را به صورت آنی به کارت دیگر منتقل نمایند .
 همچنین اختلالی در تراکنش های خرید توسط دستگاههای کارت خوان نصب شده در فروشگاهها وجود نداشته و تمامی فروشندگان می‌توانند اطمینان داشته باشند که پس از دریافت رسید تراکنش موفق از دستگاه کارت خوان ، وجه تراکنش به حساب آنها منظور می‌گردد.
بدیهی است ، واریز وجه منظور شده به حساب بانکی فروشندگان در مقاطع مشخص چند ساعته در هر روز به صورت تجمعی صورت می پذیرد .
شایان ذکر است تمامی فروشندگان دارای دستگاه کارت خوان می توانند در صورت بروز مشکل با شماره تلفن های مندرج بر روی دستگاه کارتخوان خود تماس گرفته و درصورتی که شرکت مربوطه از پاسخگویی مناسب خودداری کرد ، شکایات خود را جهت پیگیری های بعدی ، به شماره پیام گیر 29954855 بانک مرکزی با ذکر شماره حساب و نام بانک متصل به پایانه اعلام نمایند .
تغییرات ناشی از روند تجمعی تسویه حساب و واریز وجه به حساب فروشندگان به منظور افزایش ظرفیت پاسخگویی ، کنترل بهتر ترافیک شبکه و در راستای افزایش کیفی سطح خدمات به دارندگان کارت خصوصاً با توجه به در پیش بودن ایام پرتراکم پایان سال صورت پذیرفته است.

 

تعداد بازديدها:   5,832