عملکرد بخش ارتباطات مردمی روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران

عملکرد بخش ارتباطات مردمی روابط عمومی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران

اسلام می خواهد که دولتها خدمتگزار ملتها باشند. امام خمینی (ره )

بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در راستای رویکردهای اساسی دولت نهم و در اهتمام به سوق دادن فضای عمومی کشور به سوی ارزشهایی  همچون مهرورزی، عدالت گستری، خدمت رسانی و پاسخگویی به افکار عمومی اقدام به استمرار هر چه بیشتر پاسخگویی به مردم نموده است. بر همین اساس در نه ماهه سال 84  روابط عمومی بانک مرکزی بيش ازنهصد  نامه مردمی در قالب درخواست، انتقاد، پیشنهاد و شکوائیه دریافت نموده و با بررسی مقدماتی و تفکیک اولیه، اقدامات لازم جهت تهیه پاسخ و ارسال آن را انجام داده و در همین مدت توانسته است به بيش از شصت درصد درخواستها پاسخ مثبت داده و مابقی تقاضاها را در دست بررسی و تهیه پاسخ دارد .

در بخش تماس های مردمی نيزبه مدد  پيشرفت های تكنولوژی ارتباطی تمهيدات و شرايط لازم را جهت برقراری سريع وآسان ارتباط و ارسال ودريافت پيام ازفرستنده به گيرنده و بالعكس مهيا نموده و برقراری ارتباط در هر لحظه ازشبانه روز برای تماس گيرندگان با شماره تلفن گویای 29954855 امكانپذير می باشد. در همین مدت بيش از  ششصد پیام صوتی از طریق این سیستم دریافت شده  و در اسرع وقت اقدامات لازم برای ارجاع آنها به مبادی ذیربط و همچنین رسیدگی به شکایات صورت گرفته است.

علاوه بر تلفن یاد شده سایت بانک مرکزی با نشانی www.cbi.ir امکان دیگری می باشد که ارتباط مخاطبان با  این سازمان را فراهم آورده است، از این راه مردم و مشتریان بانکها می توانند بوسیله پست الکترونیکی نظرات خود را به گوش مسئولان برسانند.

این بانک در راستای سیاستهای اعلام شده ریاست محترم جمهور و ریاست کل محترم بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در بیست و هفتمین بهـار فجـر انقـلاب اسلامی ضمن تجدید پیمان با آرمانهای امام خمینی ( ره )، بار دیگر اعلام می دارد آماده دریافت انتقادات و پیشنهادهای مردم می باشد و پیشاپیش دست تمامی افرادی که با نظرات خود سیستم بانکی را در زمینه بهبود هرچه بیشتر روشهای مدیریتی یاری می رسانند می فشارد.

اداره روابط عمومی



تعداد بازديدها:   8,018